#20 bycie normalnym to wstyd

     
     Żeby zaistnieć w dzisiejszym świecie trzeba wychodzić poza schematy. Pospolite zachowania się nie opłacają, bo nie czerpiemy z nich żadnych korzyści. Wstydem jest być najlepszym uczniem, bo prawo głosu mają najwięksi idioci, tak jak i wstyd jest być normalnym, bo takiego człowieka nikt nie chce słuchać.
     Największą popularnością cieszą się wyimaginowani przywódcy, gwiazdy czy pseudonaukowcy. To nasi idole, którzy od stóp do głów ubrani są w outfit sławy. Mają idealne życie, oczywiście niepospolite i robią wszystko, by pokazać, że to właśnie ich mamy słuchać. Ich obietnice mają to do siebie, że intrygują słuchaczy. Nie ważne, że są to kompletne bzdury. Coś oryginalnego jest na pewno lepsze od codziennych spraw więc gonimy za tym, nie wiedząc co czeka nas na samym końcu. Najśmieszniejsze jest to, że przez niesamowite umiejętności perswazyjne takich osób okazuje się, że marnujemy tylko czas, a ci - niby na pozór normalni ludzie wyprzedzili nas już dawno. Dlaczego? Bo nie skupiają się na robieniu rozgłosu wokół siebie, tylko pracują. Nie mają czasu na to, by zauważyć, że dla osób, które twardo stąpają po ziemi są obiektem drwin ponieważ za samą sławę niczego nie zdobędą.
        Często lepiej jest milczeć i dać dojść do głosu idiocie. Jego egoistyczne podejście sprawi, że zanim skończy gadać, my zdobędziemy wykształcenie, znajdziemy pracę, wybudujemy dom i  będziemy mieli szczęśliwe życie. 

9 komentarzy:

  1. Coś w tym jest i niestety coraz więcej osób daje się nabrać na ,,idealne życie'' kreowane przez gwiazdy czy ludzi w internecie. Szkoda tylko, że większość z nich nie porusza tematów życiowych, nie mówi o problemach czy właśnie sytuacjach z życia codziennego. I gonimy za tym ideałem, a przez to zapominamy kim naprawdę jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to już mam dosyć jeśli nie zrobisz z siebie debila nie zaistniejesz w showbiznesie:/ a kreowane zycie idealnych ludzi wplywa na nas coraz badziej, wiele ludzi nabywa sie kompleksow, nie ma co wierzyc w to co podaja media:/ sama sie czasem na jakies glupoty zlapie

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajduję u Ciebie same wartościowe wpisy. Zgadzam się całkowicie z tym co napisałaś!
    Mimo wszystko, wolę być normalną i być sobą w każdym calu. To dla mnie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tacy ludzie z "iealnym życiem" mogą być skoncentrowani na sobie (tzn swoim rozwoju itp) i swoich bliskich, rodzina, dom... A to, że inni ich podziwiają to tylko dodatek do ich życia. Można być wartościowym człowiekiem, jedno nie wyklucza drugiego, a takie wrzucanie ludzi do jednego wora- nie zgadzam się z tym. :) Ale masz trochę racji, bo są też ludzie idioci, którzy mówią same głupoty i filmiki dla innych idiotów, którzy chcą ich naśladować. Takie mam zdanie, ale wpis mi się podobał. Twój blog jest super! I super, że tworzysz coś tak wartościowego :) Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za przemiłe słowa! Bardzo ciężko jest zawrzeć i opisać wszystko w jednym krótkim wpisie. Cały czas zbieram nowe doświadczenia, więc bardzo cenię sobie opinię innych ludzi. Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  5. Ja w wieku młodzieńczym byłam takim "pieskiem", który głośno szczekał, teraz znormalniałam... bardzo znormalniałam... Pozdrawiam gorrrąco. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe spostrzeżenie. Temat, który poruszyłaś jest jak rzeka. Można o nim gadać i gadać. Osobiście to przestałam przestałam szukać idealnego życia, ponieważ ono samo w sobie jest piękne wraz z tymi wesołymi jak i smutnymi chwilami.
    Coraz częściej spotykam się ze stwierdzeniem aby być oryginalnym, bo normalność jest nudna.Nie za bardzo lubię to stwierdzenie, ale to może dlatego, że nie przepadam jak ktoś mi mówi jaka mam być i jak żyć.
    Mój komentarz, może jest daleki od tematyki tego wpisu, za co muszę Cię przeprosić. Pomimo tego czekam na dalsze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie szczere komentarze doceniam najbardziej. :) Pozdrawiam!

      Usuń

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go by być na bieżąco. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. To co tu opisuję jest moją własną opinią i nie narzucam nikomu, by postępował według moich zasad. Szanuję komentatorów, którzy czytają posty do końca. Jeżeli chcesz napisać coś niemiłego, przemyśl to dwa razy. :)
~ jarmosievitz

Copyright © 2014 jarmosievitz , Blogger