#9 mam urodziny

W związku z tym, że w dniu dzisiejszym kończę 19 wiosen postanowiłam zastanowić się, co tak naprawdę mnie uszczęśliwia, co mnie inspiruje i co sprawia mi radość i jak zwykle - podzielić się tym z wami. 


KOTY

Koty to moje ulubione zwierzęta. Sama jestem posiadaczką najcudowniejszej damy - Heleny. Znalazłam ją w miejscowości oddalonej dziesięć kilometrów od mojego miejsca zamieszkania. Była wtedy bardzo malutka, mieściła mi się w dłoniach. Wiozłam ją w torbie jadąc busem, a później przez ponad kilometr niosłam ją do domu. Jest dla mnie jednym z najważniejszych stworzeń. 
Po moim podwórku biega także drugi kotek - bezimienny, ponieważ jest on własnością moich dziadków. Przybłąkał się do nas i jest naszą maskotką. 
Żeby nie było, że uwielbiam koty, a innymi zwierzętami gardzę - posiadam królika o imieniu Zuzek. Imię dość oryginalne, ponieważ wszyscy domownicy myśleli, że jest to dziewczynka - Zuza. Po roku okazało się, że Zuza to jednak Zuzek..

JEDZENIE


Nie potrafię odmówić, jeżeli chodzi o jedzenie. Nie dla mnie są diety i wyrzeczenia. Uwielbiam prawie wszystko, co można zjeść. Unikam mięsa - nie jem wieprzowiny i wołowiny ponieważ według mnie to mięso śmierdzi. Nie jem zup na wieprzowinie ponieważ odpycha mnie sam zapach. Fuj. Bardzo smakuje mi kuchnia włoska, czyli potrawy z makaronem, zupa pomidorowa - mniam! Jestem w pewien sposób uzależniona od chipsów. Jeżeli są w domu, to muszę zjeść ich chociaż trochę.

LUDZIE

Uwielbiam patrzeć na pięknych ludzi. Bardzo inspirują mnie naturalne osoby ubierające się w stylu vintage. Mogłabym je zabrać do swojego domu i oprawić w ramki. Uwielbiam naturalność i pewną przesadę w prostocie. Nie wiem nawet jak to określić. Styl vintage odzwierciedla całe moje myślenie. 

ROZMOWY

Lubię przysłuchiwać się rozmowom ludzi, którzy mają coś do powiedzenia. Uwielbiam słuchać opowiadań o pasjach czy marzeniach. Dzięki temu wiele wiem o wrażliwości człowieka i łatwiej jest mi nawiązać z nim kontakt. Uwielbiam rozmawiać z innymi ludźmi, ponieważ wtedy dużo się od nich uczę. Mogę przeanalizować pewne tematy i często, wprowadzam niektóre zasady do swojego życia. 

STARSI LUDZIE 

Kiedy widzę starsze małżeństwa lub pojedyncze osoby, zaczynam zastanawiać się kim będę w ich wieku i jacy ludzie będą mnie otaczali. Chciałabym wiedzieć, co przeżyli, że teraz są szczęśliwi lub nie i czy ja dożyję ich wieku. Bardzo lubię spędzać czas z takimi osobami, ponieważ są bardzo mądre. Zawsze opowiadają historie ze swojego dzieciństwa i doradzają jak zachowywać się w pewnych sytuacjach. A babcie przepysznie gotują! 

PISANIE

Kiedy byłam w podstawówce pisałam rymowanki. Żadna z nich się nie zachowała, ale wciąż mam w pamięci, że coś takiego miało miejsce w moim życiu. W gimnazjum przeprowadzałam wywiady ze znanymi mieszkańcami mojej miejscowości. Wszystko - począwszy od pytań do skorygowania tekstu robiłam sama pod okiem mojej nauczycielki od polskiego. Wszystkie teksty były publikowane w gazetce szkolnej. Teraz kończę liceum i bloguję. Bo sprawia mi to radość.

RESOCJALIZACJA

Mam potrzebę naprawiania ludzi. Ponoć nikogo w tych czasach nie da się zresocjalizować, ale gdyby mój sposób myślenia mógł uratować od zguby chociaż jedną osobę - odniosłabym ogromny sukces. Cieszę się, gdy jakaś osoba otworzy się przede mną na tyle, żeby opowiedzieć mi swój problem. Mam wtedy nieodpartą chęć pomocy i powiedzenia, że wszystko będzie dobrze i świat nie kończy się na naszej porażce.

MIŁOŚĆ

To uczucie chwilami uskrzydla, a chwilami sprawia, że czujemy się najgorzej na świecie. Ale świat byłby niczym bez miłości i ukochanej osoby, z którą możemy wszystko. Mając przy sobie osobę, która nas kocha i którą my kochamy, mamy niesamowite szczęście. Wiemy wtedy, że w każdej, nawet najgorszej sytuacji ta druga osoba nam pomoże i nas wesprze. ♥

RODZINA

Jest to grupa osób najbliższa mojemu sercu. Zawsze mogę na nich liczyć. Dzięki niej jestem teraz taka, jaka jestem. Zawsze akceptują moje decyzje i nie narzucają mi swoich. Potrafią zrozumieć, dlaczego robię coś tak, a nie inaczej. W każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji są przy mnie i wiem, że zawsze mi pomogą. ♥






25 komentarzy:

  1. Też kiedyś pisałam rymowanki :) Miłość to piękne uczucie, ale miałam okazję doświadczyć jak czasami bardzo boli serce :(
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ^^ Koty są wspaniałymi zwierzetami, uwielbiam kotki i mam 3 <3 Dama ze zdjęcia jest przepiękna :D Mam podobnego ale wykastrowanego kocurka i nazywa się Puszek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie czytało mi się ten post ;-) Więc może to, że lubisz pisać ma sens bo odbiorcom podoba się to co piszesz ;-) Cóż, wszystkiego najlepszego na tej ostatniej prostej do dwójki z przodu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego! Jeszcze więcej radości, miłości, wielu sukcesów i pozytywnej energii oraz spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę wszystkiego co najlepsze! Dużo zdrowia, szczęścia, miłości i przede wszystkim spełnienia marzeń <3
    p.s. tez nie umiem odmawiać sobie jedzenia :D dlatego staram się jeśc zdrowo , by nie mieć wyrzutów sumienia ahha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Dużo radości, miłości, spełnienia marzeń i samych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych radosnych i szczęśliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego :)
    a koty to zdecydowanie najwspanialsze zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię koty.
    Wszystkiego najlepszego życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia marzeń i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również jestem kociarką :D Wszystkie bym przygarnęła, wszystkie chciała przytulić i pogłaskać. Zawsze jak idę, albo jadę samochodem, widząc jakiegoś kotka(albo psa i inne zwierzątka) to do nich gadam, a potem myślę sobie, że naprawdę chyba jestem jakaś stuknięta :D Wszystkiego najlepszego kochana!! <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że lubisz pisać, ja lubię czytać więc jakoś się zgramy ;D Wszystkiego najlepszego! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Wiele z wymienionych przez Ciebie rzeczy również mnie uszczęśliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe!:) Też lubię koty i mam w domu małą szaro-białą damę;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go by być na bieżąco. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. To co tu opisuję jest moją własną opinią i nie narzucam nikomu, by postępował według moich zasad. Szanuję komentatorów, którzy czytają posty do końca. Jeżeli chcesz napisać coś niemiłego, przemyśl to dwa razy. :)
~ jarmosievitz

Copyright © 2014 jarmosievitz , Blogger